loader
support@webmaso.com
021-91099320
مشاوره

طراحی سایت | طراحی و توسعه انواع سامانه تحت وب و وب سایت های شرکتی و فروشگاهی

فرایند طراحی سایت در وب‌‌ماسو

برنامه ریزی استراتژی وب سایت

شناسایی اهداف کسب‌و‌کار، بازار هدف، رقبا و ارزش پیشنهادی و برنامه ریزی استراتژی وب‌سایت بر اساس آن‌ها

طراحی ریسپانسیو

طراحی وب‌سایت‌های واکنش‌گرا یا ریسپانسیو و سازگار با هر ابعادی از صفحه نمایش برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه در کامپیوترهای رومیزی، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند

طراحی بر اساس UX

تحقیقات کامل روی پرسونای کاربر و شناسایی نیازها و ترجیحات مخاطب هدف و طراحی سایت با بهترین تجربه کاربری (UX) برای ایجاد سایتی جذاب و کارآمد

بهینه سازی سایت برای سئو

بهینه سازی محتوای تصویری، ویدیویی، متنی و انیمیشن‌ها و به کارگیری بهترین روش‌های سئو برای بهبود رتبه و دیده شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو

توسعه وب سایت

توسعه وب‌سایتی سریع، ریسپانسیو و کاربر پسند با استفاده از جدیدترین ابزارها مانند وردپرس، HTML، CSS، JS و … و یکپارچه سازی سایت با CRM و باشگاه مشتریان ابری.

تست و نگهداری وب سایت

تست وب‌سایت از نظر عملکرد، قابلیت استفاده و ریسپانسیو بودن و رفع هرگونه مشکل و هم‌چنین پشتیبانی مداوم از خدمات وب‌سایت مانند به‌روزرسانی، پشتیبان گیری و امنیت.

img
image
img
یک وب‌سایت حرفه‌ای،

اعتبار کسب‌و‌کار شماست!

یک وب سایت می‌تواند به شما کمک کند تا هویت، اعتبار و شهرت برند خود را افزایش دهید. یک سایت حرفه‌ای نیاز به برنامه ریزی، طراحی، توسعه و نگهداری زیادی دارد. شما باید عوامل مختلفی مانند مخاطبان هدف، اهداف، بودجه، محتوای، سئو، امنیت و تجربه کاربری خود را در نظر بگیرید. شما همچنین باید با آخرین ترندها و فناوری های طراحی و توسعه وب همراه باشید.
ما تا اطمینان از حضور موثر شما در دنیای وب همراهتان هستیم. تیم ماسو متعهد است که از مشاوره اولیه تا راه‌اندازی وب‌سایت و پشتیبانی، تجربه‌ای یکپارچه را برای شما فراهم کند.

55%

Graphics

75%

Photography

98%

HTML

قیمت‌ و پلن‌های طراحی وب‌سایت ماسو

وب ماسو بسته‌های مختلفی برای طراحی وب‌سایت با قیمت‌های متنوع ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از طریق سایت بهترین پلن را متناسب با نیازهای کسب‌و‌کار و بودجه خود انتخاب کنید و یا در صورت نیاز برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و مشاوره رایگان طراحی سایت برای کسب‌و‌کار خود، همین حالا با ما تماس بگیرید.

دریافت خدمات طراحی سایت وب‌ماسو

برای استفاده از خدمات حرفه‌ای طراحی سایت ماسو می توانید فرم زیر را پر کنید  یا با ما با شماره … تماس بگیرید. هم‌چنین می‌توانید ا به آدرس info@webmaso.com ایمیل بزنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهند. 

فرصت برخورداری از یک وب‌سایت حرفه‌ای برای کسب‌و‌کارتان را از دست ندهید. همین امروز با Webmaso تماس بگیرید و وب‌سایت مورد نظر خود را سفارش دهید.

برای گرفتن مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید

doodle-6 1
image
image

وب ماسو ارائه دهنده خدمات توسعه و دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها با بیش از ۸ سال تجربه آماده ارائه خدمات به کسب و کار های سنتی و مدرن می باشد.

دسترسی سریع
اطلاعات تماس

تهران٬ پاسداران٬ خیابان فرخی یزدی٬ کوچه چهارم شرقی٬ پلاک ۲۶ واحد ۳

Accepted payments
image
image
image
image
image
image
Copyright © webmaso. all right reserved