loader
support@webmaso.com
021-91099320
مشاوره

طراحی کمپین اینستاگرام

مزایای طراحی و مشاوره کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وب‌ماسو

طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام

اگر به دنبال راهی برای افزایش بازدید، مشتریان و فروش بیش‌تر کسب‌و‌کار خود هستید، احتمالا می‌دانید که اینستاگرام یکی از بهترین پلتفرم های تبلیغاتی در دنیای امروز به شمار می‌رود. اما چگونه می توانید از این فرصت استفاده کنید و بهترین کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرامی را طراحی کنید تا نتیجه مطلوبی داشته باشد؟

Rectangle 2050
img
استراتژی‌های برنده

ما به شما در طراحی یک استراتژی تبلیغاتی سفارشی و شخصی سازی شده بر اساس نیازها و بودجه‌ی کسب‌و‌کارتان کمک می‌کنیم.

صرفه جویی در وقت و هزینه

با سپردن کمپین‌های خود به وب‌ماسو بدون نیاز به درگیری با جزئیات تخصصی طراحی کمپین، در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

هدف‌گذاری دقیق

ما از ابزارهای حرفه‌ای آنالیز اینستاگرام برای تجزیه و تحلیل و هدف‌گذاری دقیق بر روی مخاطب‌های هدف مناسب استفاده می‌کنیم.

img
img
هنوز مطمئن نیستی؟

مزایای تیم وبماسو
با ما بهتر دیده شوید

با انتخاب وب‌ماسو برای طراحی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام وب سایت خود، شما می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

ما در وب‌ماسو از یک تیم از افراد حرفه‌ای با دانش کافی در یافتن مخاطبین هدف شما و برقراری ارتباط با آن‌ها برخوردار هستیم.
ما عملکرد کمپین شما را به طور دائم زیر نظر می‌گیریم و آن را بر اساس این داده‌ها برای رسیدن به بهترین نتایج بهینه‌سازی می‌کنیم.
در نهایت گزارش‌های دقیق و قابل ‌تجزیه و تحلیلی از کمپین‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید عملکرد کمپین را ارزیابی کنید.

فرایند طراحی یک کمپین موفق
با وبماسو

Webmaso با استفاده از یک استراتژی و رویکرد موثر آماده است تا به شما در طراحی بهترین کمپین تبلیغاتی اینستاگرام کمک کند.

مشاوره و تعیین استراتژی

در اولین قدم، با شما مشورت می‌کنیم تا اهداف و نیازهای‌تان را به‌خوبی درک کنیم. سپس با توجه به آن‌ها، استراتژی‌ای جامع و هدفمند برای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام‌تان طراحی می‌کنیم.

تحقیق روی مخاطب هدف

قبل از هر اقدامی، بازار هدف شما را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم تا علایق، نیازها و رفتارهای آن‌ها را بشناسیم. این شناخت به ما کمک می‌کند پیام تبلیغاتی را به‌گونه‌ای طراحی کنیم که بیش‌ترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

ارسال طراحی اولیه

سپس تیم اینستاگرام ما یک مدل اولیه از پست‌ها و استوری‌های تعاملی تبلیغاتی متناسب با برند و هدف کمپین شما شامل تصاویر، کپی‌رایت‌ها و … تولید کرده و برای تایید و بازخورد شما برای شما ارسال می کنیم.

راه‌اندازی کمپین

پس از تایید طراحی‌های پیشنهادی، نوبت به اجرای کمپین می‌رسد. ما کمپین تبلیغاتی شما را با استفاده از بهترین شیوه‌ها و به‌روزترین ابزارهای هدف‌گذاری، به دست مخاطبین هدف شما می‌رسانیم.

تجزیه و تحلیل عملکرد

س از اجرا، عملکرد کمپین تبلیغاتی اینستاگرام شما را با استفاده از ابزارهای پیشرفته و بر اساس معیار‌های متعددی مانند نرخ تعامل، نرخ کلیک، رشد فالوور و هر فاکتور مهم دیگر تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

گزارش‌های منظم و دقیق

در نهایت گزارشی دقیقی از نتایج کمپین تبلیغاتی اجرا شده ارائه می‌کنیم تا بتوانید هزینه‌های کمپین و نتایج آن را مشاهده کنید و نقاط قوت و ضعف کمپین را برای بهینه‌سازی آن در آینده شناسایی کنید.

هزینه‌ پلن‌های طراحی و مشاوره کمپین در وب‌ماسو

هر کسب‌و‌کاری شرایط، نیازها و بودجه متفاوتی دارد. به همین دلیل، در وب‌ماسو پلن‌های متنوعی با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه برای مشاوره، طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرامی متناسب با هر کسب‌و‌کار با هر بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم. برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر درباره پلن‌ها با ما تماس بگیرید یا پلن مورد نیاز خود را از میان گزینه‌های موجود در سایت انتخاب و خریداری کنید.

$59.99

Per Month

Growth
  • Power And Predictive
  • Customer Experience
  • 24/7 phones & email.

$49.99

Per Month

Scale
  • Power And Predictive
  • Customer Experience
  • 24/7 phones & email
تیم دپارتمان بازاریابی

تیم خلاق ما

Our Blog

Latest New's and Posts

برای گرفتن مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید

doodle-6 1
image
image

وب ماسو ارائه دهنده خدمات توسعه و دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها با بیش از ۸ سال تجربه آماده ارائه خدمات به کسب و کار های سنتی و مدرن می باشد.

دسترسی سریع
اطلاعات تماس

تهران٬ پاسداران٬ خیابان فرخی یزدی٬ کوچه چهارم شرقی٬ پلاک ۲۶ واحد ۳

Accepted payments
image
image
image
image
image
image
Copyright © webmaso. all right reserved