loader
support@webmaso.com
021-91099320
مشاوره

نرم افزار مدیریت سالن زیبایی

نیاز مبرمی به شیوه‌هایی برای اولویت‌بندی روابط بیمار و حفظ ساختار و امنیت داده‌های پزشکی آنها وجود دارد. تقاضا برای مراقبت شخصی و خدمات مشتری با کیفیت بالا نیز به سرعت در حال رشد است. در کلینیک روانشناسی اگر می‌خواهند مشتری خود را حفظ کرده و بهبود بخشند، باید این خواسته‌ها را برآورده کنند. اینجاست که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) وارد عمل می‌شود. یک CRM و نرم افزار مدیریت کلینیک روانشناسی مدرن دسترسی آسان به تاریخچه پزشکی، پرداخت و رفتار بیمار را امکان‌پذیر می‌کند و به شما امکان می‌دهد پیام‌های بازاریابی را شخصی‌سازی کنید و در عین حال وفاداری و رضایت مشتری را افزایش دهید.

با CRM سالن زیبایی مشتریان خود را بهتر بشناسید

هنگامی که یک پایگاه داده در CRM سالن زیبایی دارید، درک اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و چگونه به نظر می‌رسند آسان است. آیا مراجعه کنندگان تکراری زیادی دارید؟ هر چند وقت یکبار مراجعه می‌کنند؟ آیا آنها اکثرا جوانتر هستند؟ مسن هستند؟ میانگین هزینه آنها چقدر است؟ توانایی بخش‌بندی داده‌هایتان به شما این امکان را می‌دهد که فعالیت بازاریابی خود را بهتر هدف قرار دهید تا انواع بیشتری از مشتریان را پیدا کنید که با مشخصات وفادارترین (و سودآورترین) بازدیدکنندگان شما مطابقت دارند.
همچنین می‌توانید از نرم‌افزار وفاداری سالن استفاده کنید. در حالی که برخی از نرم افزارهای مدیریت سالن زیبایی دارای یک برنامه وفاداری هستند، این بخش از برنامه فقط برای ارائه تخفیف برای مشتریان وفادار می‌باشد. در CRM ابری ماسو به مشتریان وفادار پاداش‌ها، هدایا و شگفتی‌ها ارائه می‌دهند و بازاریابی را به مشتریان این امکان را می‌دهند که کاملاً خودکار انجام شوند که یک کار کمتر برای صاحب سالن است. در CRM ابری ماسو مشتریان را می‌توان در بخش‌های VIP طبقه‌بندی کرد و به شما امکان می‌دهد کسب و کار خود را گسترش دهید و پول بیشتری نیز کسب کنید.

با CRM ابری ماسو فروش خود را بهینه کنید

یک چیز عالی در مورد CRM سالن زیبایی ابری ماسو، داده‌هایی است که به شما می‌دهد. تنها با لمس یک دکمه می‌توان الگوهای رفتار مشتری، میانگین زمانی که با شما سپری می‌کنند، میانگین هزینه در هر بازدید و محبوب‌ترین خدمات ارائه شده به صاحبان سالن را نشان داد.
به این ترتیب، صاحبان سالن‌ها می‌توانند ببینند محبوب‌ترین استایلیست‌ها و آرایشگران آن‌ها چه کسانی هستند و ببینند که آیا موفقیت آن‌ها می‌تواند در جای دیگری در تجارت تکرار شود یا خیر. به همین ترتیب، همین کار را می‌توان برای محبوب‌ترین خدمات انجام داد.

حفظ مشتری با CRM سالن زیبایی

جذب مشتری برای کسب و کارها حداقل پنج برابر بیشتر از هزینه حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد. سالن‌های زیبایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در مدیریت سالن زیبایی مهمترین بخش حفظ مشتری می‌باشد. CRM ابری ماسو یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت سالن است که باعث جذب و حفظ مشتری می‌شود، شما می‌توانید با ارسال پیشنهادات ویژه و یا تخفیفات در روز تولد مشتریان باعث حفظ آنها شوید.
بسیاری از سالن‌ها زمان یا منابع لازم برای سرمایه گذاری برای یک سیستم بزرگ و گران قیمت را که ممکن است با نیازهای آنها مطابقت نداشته باشد را ندارند. از طرف دیگر، آنها به چیزی انعطاف پذیر و آسان مانند CRM ابری ماسو برای استفاده نیاز دارند که به آنها کمک کند فرآیندهای خود را خودکار کرده و تمام جنبه های کسب و کار خود را مدیریت کنند.
اینجاست که CRM سالن زیبایی برای شما مفید خواهد بود. نرم افزار سالن زیبایی کل کسب و کار را سازماندهی و کارآمدتر می‌کند. این نرم‌افزار به مدیریت دقیق یک سالن زیبایی کمک می‌کند و باعث ردیابی موجودی، مدیریت داده‌های مشتری، مدیریت عملکرد کارکنان، ساعات کاری منظم و همچنین برنامه‌ریزی کمپین‌های بازاریابی می‌شود. هنگامی که مدیر سالن یک نرم افزار مدیریت سالن زیبایی مناسب را وارد کسب و کار خود می‌کند باعث رونق کسب و کار خود می‌شود که در ادامه با برخی از آنها آشنا خواهیم شد.

افزایش نرخ تبدیل

در مدیریت سالن زیبایی نتایج برنامه‌ریزی کارآمد در خدمات باکیفیت به معنای مشتریان راضی است که باعث می‌شود آنها همیشه بازگردند. فرآیندهای خودکار به معنای زمان بیشتر برای تمرکز بر مقیاس تجاری و کمتر بر روی کارهای خسته کننده است. پس از پاندمی جهانی، بازگرداندن کسب و کار و سالنهای زیبایی به حالت عادی خود چالش برانگیز بود. کووید همه چیز را تغییر داد و اکنون، سالن‌ها موظفند در مورد ایمنی مشتری و کارکنان محتاط تر باشند.
هر ساله افراد بیشتری در صنعت زیبایی و مو سرمایه گذاری می‌کنند. این به این دلیل است که مردم اهمیت مراقبت از بدن و سلامتی خود را درک می‌کنند. به عبارت دیگر برای محافظت از مو و پوست خود به سالن‌ها می‌روند. در عین حال این افراد بهترین خدمات را در قبال پول خود می‌خواهند.
نرم افزار مدیریت سالن زیبایی قطعا مزایایی دارد که می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید. به عنوان مثال، می‌توانید به آنها اجازه دهید که هر تایمی که دوست دارند رزرو کنند. این به این معنی است که مشتریان در زمان مناسب خود به سالن زیبایی شما مراجعه خواهند کرد و اینگونه مشتریان خود را از دست نخواهید داد.
از آنجایی که پایگاه داده مشتریان شما در نرم افزار مدیریت سالن زیبایی ذخیره می‌شود، می‌تواند کوپن‌های تخفیف و ایجاد و توزیع جوایز محلی را خودکار کند. در نتیجه، شما زمان بیشتری خواهید داشت تا ببینید چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی باعث می‌شود مشتری جذب نشود و به این ترتیب روش‌های دیگری را امتحان می‌کنید.

پرداخت فوری و راحت در CRM سالن زیبایی

می‌توانید در CRM سالن زیبایی خود روش پرداخت آنلاین را قرار دهید تا مشتریان پرداخت راحت و فوری داشته باشند.  علاوه بر این، روش های پرداخت مستقیماً بر جریان نقدی کسب و کار سالن شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین، شما همچنین می توانید از مشتریان خود بخواهید که برای بهبود سیستم جریان نقدی سالن خود، در زمان رزرو، مبلغ اولیه را پرداخت کنند.
با سیستم بازخورد در CRM سالن زیبایی به مشتریان نزدیکتر شوید: این روزها بسیار فراگیر شده است که مشتریان ترجیح می‌دهند بازخورد یا نظرات خود را در سایتها و یا شبکه‎های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این یک چیز عالی است زیرا به آنها کمک می‌کند تجربیات خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارند. اما اگر یک سالن دارید و هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید، چه؟ برای شما چیز خوبی نیست. به همین دلیل است که نرم افزار CRM ابری ماسو مجهز به سیستم بازخورد برای سالن‌ها است. این سیستم بازخورد به مشتریان این امکان را می‌دهد که در پایان رزرو، تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در نهایت، آگاهی و اعتبار برند شما را افزایش می‌دهد.
عدم مراجعه یک مشکل بزرگ برای صاحبان سالن در مدیریت سالن زیبایی است و می تواند برای شما نیز مشکل ساز باشد. حقیقت این است که همیشه نمی‌توانید جلوی وقوع آنها را بگیرید، اما کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید برای کاهش وقوع آنها انجام دهید. دلایل متعددی می تواند باعث عدم نمایش شود که از یک کسب و کار به تجارت دیگر متفاوت است.
با این حال، دلیل شماره یک عدم حضور مردم این است که فراموش می‌کنند. خواه به دلیل داشتن مشغله، دیر کردن، فراموش کردن و یا اهمیت ندادن می‌تواند دلایل عدم مراجعه مشتری در زمان مقرر باشد، واقعیت این است که می‌توان از آن جلوگیری کرد. یادآوری قرارها راه حلی برای نشان دادن برنامه زمانی مشتریان است.
با این وجود، وقتی یک سالن شلوغ را اداره می‌کنید، ممکن است برخی از قرار مشتریان خود را فراموش کنید. به همین دلیل است که ویژگی یادآوری قرار ملاقات خودکار در نرم افزار سالن شما بسیار مهم است. بنابراین، چه چیزی باعث می‌شود یادآوری‌های قرار ملاقات خودکار سالن اینقدر ارزشمند باشد؟
یادآوری قرارهای خودکار برای شما و مشتریانتان راحت است. آنها مجبور نیستند به یاد داشته باشند که برای گرفتن یک قرار تماس بگیرند و شما مجبور نیستید زمانی را صرف تماس با آنها کنید. مشتریان یادآوری قرار ملاقات خود را به موقع دریافت می کنند، بنابراین فراموش نمی‌کنند که حضور پیدا کنند.

نرم افزار اتوماسیون کسب و کار

ابزارهای اتوماسیون کسب و کار برای بسیاری از فرآیندهای رایانه ای ضروری شده‌اند. این روزها، شرکت‌های کوچک تا بزرگ از نرم‌افزار اتوماسیون کسب و کار استفاده می‌کنند تا وابستگی خود را به انسان کاهش دهند و عملکرد کاری را افزایش دهند. به عبارت ساده، چنین ابزارهایی اشتباهات پیش پا افتاده توسط کارکنان را از بین می برند و با انجام خودکار وظایف، حاشیه سود را افزایش می دهند.
با توجه به این نکته، مدیریت سالن زیبایی فرق چندانی با دیگر مراکز تجاری ندارند. تمرکز بر کیفیت خدمات سالن شما بسیار مهم است. چرا که اگر خدمات خوبی ارائه ندهید مشتریان برنخواهند گشت. دنبال کردن ابزارهای اتوماسیون کسب و کار در نرم افزار سالن شما این کار را برای شما تسهیل می‌کند. برخی از ویژگی‌های CRM ابری ماسو:
مدیریت موجودی
حضور و غیاب کارکنان
مدیریت ارتباط با مشتری
بازاریابی پیامکی و ایمیلی
مدیریت قرار
در حین حضور در سالن، مراقب فعالیت های سالن خود خواهید بود. اما شما نمی توانید همیشه در آنجا بنشینید و بر سالن خود نظارت کنید. چیزهای مهمی وجود خواهد داشت که ممکن است نیاز به بیرون رفتن داشته باشید. در آن صورت، توسعه اپلیکیشن سالن موبایل راهکار خوبی به نظر می‌رسد. نسخه موبایل نرم افزار سالن زیبایی به شما امکان می دهد تا فعالیت های حیاتی کسب و کار خود را بر روی گوشی های هوشمند خود انجام دهید.

پایگاه داده متمرکز در CRM سالن زیبایی

پیش از این، سالن‌ها داده‌های مشتریان خود را در برخی دفترهای کاغذی یادداشت می‌کردند. سپس برخی از مدیران سالن های متبحر در زمینه فناوری آمدند و از فایل های اکسل برای ثبت جزئیات مشتری در رایانه یا لپ تاپ استفاده کردند. با این حال، این ذخیره سازی داده‌ها همیشه در معرض نابودی یا حمله سایبری هستند.
مهم‌تر از همه، ذخیره‌سازی آفلاین داده‌های کسب و کار، موانعی را برای عملیات روانی کسب و کار ایجاد می‌کند. بنابراین، صاحبان مشاغل سالن می‌خواهند از نرم افزار مدیریت سالن زیبایی مبتنی بر ابر استفاده کنند. داده‌ها را به طور خودکار در سرویس‌های ابری جمع آوری و ذخیره می‌کند.
در نتیجه، CRM سالن زیبایی شما پایگاه داده متمرکز خود را ایجاد می‌کند. از این پس، می‌توانید از این داده‌ها در شخصی‌سازی کسب‌وکار استفاده کنید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و تصمیم‌های بازاریابی هوشمندانه بگیرید. و همچنین، شما می‌توانید در هر زمان و از هر مکان و با استفاده از یک گوشی متصل به اینترنت به داده‌های مشتریان خود دسترسی داشته باشید.

کمپین‌های بازاریابی

از آنجایی که اکثر مردم از اینترنت برای کمک به تصمیم‌گیری‌های خرید خود استفاده می‌کنند، مهم‌تر از همیشه این است که مطمئن شوید که از دیگران متمایز هستید. کمپین های بازاریابی شخصی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان و جذب آنها است.
با استفاده از داده‌ها، نرم‌افزار مدیریت سالن کمپین‌های شخصی‌سازی شده را ایجاد و با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند. این به شما این امکان را می‌دهد که یک رابطه پایدار با مشتریان خود ایجاد کنید و در نتیجه پایگاه مشتری گسترده‌تر و سود بیشتری ایجاد کنید.
مدیریت کارکنان یکی دیگر از عملیات ضروری برای سالن‌ها است. اما با نرم افزار مدیریت سالن زیبایی CRM ابری ماسو مناسب میتوان این دردسر را نیز از بین برد. CRM ابری ماسو به طور مداوم گردش کار کارکنان شما را مدیریت میکند. حتی به طور فعال سابقه حضور کل کارکنان و پیشرفت کار آنها را می‌سنجد. علاوه بر این، نرم افزار گزارش‌های تحلیلی از عملکرد کارکنان تولید می‌کند. بنابراین، نرم‌افزار سالن به شما کمک می‌کند در مورد پاداش‌ها، مشوق‌ها و دادن امتیازات به کارکنانی که شایسته آن هستند تصمیم بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

برای گرفتن مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید

doodle-6 1
image
image

وب ماسو ارائه دهنده خدمات توسعه و دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها با بیش از ۸ سال تجربه آماده ارائه خدمات به کسب و کار های سنتی و مدرن می باشد.

دسترسی سریع
اطلاعات تماس

تهران٬ پاسداران٬ خیابان فرخی یزدی٬ کوچه چهارم شرقی٬ پلاک ۲۶ واحد ۳

Accepted payments
image
image
image
image
image
image
Copyright © webmaso. all right reserved