loader
support@webmaso.com
021-91099320
مشاوره

گوگل ادز

وب ماسو چگونه به شما در دستیابی
به بهترین نتایج تبلیغات گوگل کمک می‌کند؟

همکاری ما با شما فراتر از یک رابطه کاری است. ما به عنوان شریک موفقیت شما، با درک عمیق از اهداف کسب و کارتان، یک استراتژی تبلیغاتی منحصر به فرد طراحی می‌کنیم. متخصصین ما در وب ماسو با استفاده از یک فرایند بهینه به شما کمک می‌کنند تا به بهترین نتایج ممکن از کمپین‌های گوگل ادز خود دست پیدا کنید:

13-4 (1)
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
چرا وبماسو؟

مزایای استفاده از خدمات گوگل ادز وب ماسو

با سپردن گوگل ادز سایت خود به وب‌ماسو می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

کارشناسان گوگل ادز ما در وب‌ماسو تمام کارهایی که وب سایت شما به آن نیاز دارد، از تحقیق کلمات کلیدی و تنظیم کمپین گرفته تا بهینه سازی و تنظیم گزارش را با بهترین قیمت به شما ارائه می‌کنند. به این ترتیب شما می‌توانید با خیالی آسوده به جنبه‌های دیگر کسب‌و‌کار خود فکر کنید.

ما تبلیغاتی هدفمند و مرتبط با ماهیت کسب‌و‌کار شما ایجاد می‌کنیم که با هدف و علایق مخاطبان شما مطابقت داشته باشد. با خدمات گوگل ادز وب‌ماسو می‌توانید، مشتریان احتمالی‌تان را بر اساس موقعیت مکانی، سن، جنسیت، کلماتی که جستجو می‌کنند و علاقمندی آن‌ها هدف گیری کنید.

کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز موفق، منجر به افزایش قابل توجه تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما می‌شود و در نتیجه‌ی این افزایش تعداد بازدید کنندگان و ترافیک وب سایت، فرصت های بسیار بیشتری برای تبدیل شدن بازدیدکنندگان به مشتری برای کسب‌و‌کار شما فراهم خواهد شد.

تیم گوگل ادز ما گزارش‌های دقیق و شفافی را به شما ارائه می‌کند که به شما نشان می دهد کمپین های شما چگونه کار می کنند و برای بهبود آنها چه کاری می توانید انجام دهید. می‌توانید معیارهای کلیدی مانند تعداد بازدیدها، کلیک‌ها، تبدیل‌ها و بازده هزینه‌های تبلیغاتی (ROAS) خود را دنبال کنید.

شروع کنید!

همین حالا کمپین گوگل ادز خود را
راه اندازی کنید!

اگر می‌خواهید وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل بدرخشد و مشتریان هدف خود را به مشتریان دائمی تبدیل کنید، همین حالا با وب ماسو تماس بگیرید. کارشناسان آماده هستند تا به شما کمک کنند از خدمات گوگل ادز بهترین استفاده را ببرید.

Rectangle 2050
img
پیاده سازی پلن ادز

بعد از دریافت مشاوره و درخواست شما توسط کارشناسان ما، پلن تبلیغات بر اساس نیاز و بودجه شما تدوین و آماده اجرا می شود

تماس با کارشناسان

در مرحله اول با کارشناسان وبماسو تماس بگیرید تا در مورد کسب و کار شما و مطابق نیازهای شما مشاوره های لازم را دریافت کنید.

تایید و اجرا گوگل ادز

بعد از تایید پلن تدوین شده توسط شما کارشناسان وب ماسو طرح پیشنهادی را اجرا میکنند و گزارش نتایج بدست آمده در اختیار شما قرار میگیرد.

img

برای گرفتن مشاوره رایگان ایمیل خود را وارد کنید

doodle-6 1
image
image

وب ماسو ارائه دهنده خدمات توسعه و دیجیتال مارکتینگ کسب و کارها با بیش از ۸ سال تجربه آماده ارائه خدمات به کسب و کار های سنتی و مدرن می باشد.

دسترسی سریع
اطلاعات تماس

تهران٬ پاسداران٬ خیابان فرخی یزدی٬ کوچه چهارم شرقی٬ پلاک ۲۶ واحد ۳

Accepted payments
image
image
image
image
image
image
Copyright © webmaso. all right reserved